درست است که اگر صاحب کارخانه اي مي باشيد حتما مشتريان مورد نظر خودتان را هم داريد و در آمد بالايي هم از اين راه بهره مند هستيد,
ولي در دنياي مدرن آشنا نبودن با تبليغات از اين طريق و معرفي بيشتر و بهتر خود و کارخانه خودتان در فضاي مجازي ميتواند به تدريج گوي رقابت را از شما بگيرد و نتيجه را به رقباي شما واگذار خواهيد نمود.
اگر به دنبال علت طراحي سايت کارخانجات توليدي خود ميباشيد، اولين و اصلي ترين دليل را ميتوانيم رقابت با کارخانجات ديگر بيان کنيم.
شما با طراحي سايت کارخانجات مخصوص کارخانه خودتان و نمايش محصولات ، قيمتهاي مخصوص هر محصول ، محتويات درون محصولات و ديگر اطلاعات محصولات ، ميتوانيد با تمامي کارخانجات هم صنف خود رقابت داشته باشيد.
کارخانه دارها حتما در طراحي سايت کارخانجات خود بايد به فکر چند زبانه بودن سايت خود باشند, چرا که با اين کار ميتوانند حوزه فعاليت هاي خودشان را گسترش بدهند تا در نهايت کارخانه و فعاليت ها و سرويس هاي شما بهتر و با قدرت بيشري به سمع و نظر مخاطبان خارجي خود برسند.
درباره این سایت